اس ام اس های عاشقانه

عاشق خیره شدن توی چشمای توام
عاشق حس کردن عطر موهای توام
توی این دیوونگی من خودم پای توام
من تو دنیای توام محو چشمای توام

=====================

دوسـت داشـتـم ..
خـیـلـی دوسـت داشـتـم ..
وقـتـی چــهــل سـالـه شـدم..
تــــــو بــــاشـــــــی ..
شـــب.. وقـتـی مـیـزِ شــام رو تـمیـز مـی کـنـی ، بـگـی : اگـه خــسـتـه نـیـسـتـی مـیـشـه تـو دَرســا بـه بـچـه هـا کـمـک کـنـی ؟ 

==========================================================================

تو دلم نقل ِ یه حرفهایی هست که بگم میری نگم میرم
بضیا بدجوری عاشق میشن
عشق یعنی تو بمون من میرم
تو که میری نفسم می گیره همه ی خستگیات یکجا چند؟!
تو بخندی همه چی حل میشه
تو بخندی همه چی خوبه
بخـــند
قسمتی از ترانه بخند رضا صادقی

=================================

 بقیه ادامه مطلب



 ﺍﮔﻪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻤﺖ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ...
ﺑﺮﺍﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻋﺎﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺗو♥ﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ ...

ﺷﺮﻭﻉِ ﯾﮏ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ ....

===================

یه وقتایی هم هست فقط تو چشاش زل میزنی
منتظری اون خودش بفهمه منظورت چیه
اما
اونم منتظر تو خودت شروع کنی به گفتن
اینجاش واقعا درد آوره

=============================

مثه کوه پشت و پناه همیم ولی هر دومن دستامون خالیه
باید جایه من باشی تو زندگی بفهمی نداری چه بد حالیه 
باید جایه من باشی تا حس کنی چقدر سخته "عشقت" بلرزه صداش
ببینی چطور حاضری جونتو بدی تا یه رویا بسازی براش
*(من از دل خوشی های این زندگی) (مگه چی بجز "حقمو" خاستم)*
یه دنیا زمین خوردم از بچگی که یک جا رو پای خودم واستم

====================================
نشنیدن صدایت بهانه است.... فریادنزن..... نزدیکتربیا***
================================
دستش از آب بیرون مونده بود...
همه فکر کردن داره درخواست کمک میکنه...
اما اون دستشو به نشونه ی سلامتی آورده بود بالا..که دل عشقش نلرزه.
========================================
بیتابم ودل برای دیدارتو تنگ است/تقصیر دلم نیست نگاه تو قشنگ است
=======================================
دیگر نمی گویم گشتم نبود نگرد نیست

صادقانه می گویم...

گشتم بود اما...

مال من نبود ...
==============================
ستاره ها خوابند ومن بیدار...آسمان چه تاریک است...ثانیه ها دیرمیگذرد...توکنارم نیستی...از رویاها خسته شدم...دلم فریاد میخواهد...توباشی هیچ چیز مشکل نیست...صدایم کن...دستم رافقط به تو میدهم...
====================================================================
من تصورم از تو با "کــاش" گره خورده
تـــو,
توقعاتت از من با "بایـــــــد"
==========================
گاهی اوقات بی قانونی عجیب بیداد میکند 
در عاشقی یکی دور میزند
ام___اااااا
دیگری جریمه میشود و تاوان می پردازد......
============================
عشق تو توی وجودم تا همیشه موندگاره.
همه آرزوم همینه نبینمت دوباره...
==========================
تنهایم......
اما دلتنگ آغوشی نیستم
خسته ام......
ولی به تکیه گاه نمی اندیشم
چشمهایم تر هستند وقرمز
ولی رازی ندارم

چون مدتهاست دیگر 
کسی را خیلی دوست ندارم.....
========================================
حالا که دیدی خوشت اومده لطفا نظر یادت نره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.